Asiakaspalvelukoulutus

Jokaiselle yritykselle, joka tarvitsee tyytyväisiä asiakkaita.

Asiakaspalvelussa kohtaa hyvin erilaisia persoonia ja monenlaisia haastavia tilanteita. Myös asiakaspalvelun ammattilaiset ovat erilaisia ja eri elämäntilanteissa. Siksi asiakaspalvelukoulutus on jokaiselle yritykselle tärkeää.

Asiakaspalvelukoulutuksen hyödyt

Hyötyykö yrityksenne siitä, että:

  • Asiakas palaa takaisin saatuaan hyvää palvelua?
  • Myyntinne kasvaa (vaiko lisääntyy?) ?
  • Asiakaspalveluhenkilöstö hoitaa työnsä mallikkaasti ja jopa viihtyy työssään?
  • Asiakas – jopa vihainen/tyytymätön – tulee kohdatuksi hyvällä tavalla?
  • Henkilökunnan poissaolot vähenevät?
  • Reklamaatiot hoituvat sekä asiakkaan, että yrityksen kannalta rakentavasti?
  • Toimintanne tehostuu?

Asiakaspalvelukoulutuksen sisältö

Asiakaspalvelukoulutus on yrityskoulutusta ja räätälöidään kunkin yrityksen tarpeiden pohjalta. Koulutuksien pituudet ovat sovittavissa yhden teeman (min. 2h) koulutuksista aina useamman päivän koulutuskokonaisuuksiin.

Ota yhteyttä. Pohditaan paras paketti asiakaspalvelukoulutuksesta yrityksenne tarpeisiin!

Yksittäisille työntekijöille suosittelen Ratkaisukeskeiset asiakastyön menetelmät –koulutusta, joka toimii hyvänä yleiskoulutuksena eri alojen ammattilaisille.

Scroll to Top